maanantai 19. syyskuuta 2016

Tukkamietteitä

Toivoisin saavani teiltä jotakin vinkkiä hiusteni suhteen. Olen jo kauan pähkäillyt, miltä mahtaisin nykyään näyttää vaaleiden hiusten kera. Olen siis oikeasti blondi, mutta olen värjännyt hiukseni tummaksi jo useamman vuoden ajan. Tykkään tosi paljon näistä tummanruskeista/melkein mustista hiuksistani (seassa myös vaaleita raitoja), mutta olen totaalisen kyllästynyt vaaleaan juurikasvuun, jota pitää värjäillä jatkuvasti. (Näissäkin kuvissa juurikasvu jo puskee esiin...)



En haluaisi ryhtyä vaalennusurakkaan, jos en olekaan lopputuloksesta aivan varma. Pelkään, että puolet tukastani putoaa päästä pois siinä urakassa :P. Toisaalta voisin kasvatella vaaleaa tukkaani pikkuhiljaa esiin ilman värinpoistoa, mutta tämän pituiseen tukkaan sellainen kasvattelu on aivan liian hidasta. Ja lisäksi se näyttää ihan karmealta :D. Kuvitelkaa tilanne, että juuressa kasvaa vaalea tukka ja latvat on tummat, yäk! :D

Myös otsatukkaani olen miettinyt, toisaalta tykkään tästä pidemmästä mallista, jonka saa pyyhkäistyä sivuun silmiltä, mutta toisaalta haluaisin kokeilla jotain uutta. Tai sitten kasvatan koko otsatukan pois, ääh :D Joten antakaa kommenttia, millainen tukka mulle sopisi teidän mielestä. Sana on vapaa :)

PS. Normaalisti en ole kyllä kotona noin laittautunut, vaan kuvat ovat peräisin lauantai-illalta jolloin lähdimme naapurini kanssa katsomaan Cheekkiä ♥ (Johan oli muuten hikinen keikka, Rytmikorjaamolla oli ainakin tällä kertaa aivan surkea ilmanvaihto! Ja meidän edessä kuherteli teinipariskunta joka keskittyi pussailuun ja somettamiseen... Ihan vähän vaan pisti ärsyttämään, mutta onneksi Cheek oli taas kerran huippu!)

Tässä muuten muutama kuva mun lapsuudesta, jossa näkyy tuo mun luonnollinen tukanväri :) Facebookin erästä kuvahaastetta varten näitä alunperin etsin, mutta ne sopivat myös tähän tukka-aiheeseen :)



Tässä alimmaisessa kuvassa olen sisarusteni kanssa, minä olen siis tuo oikealla ylänurkassa :)



Laittakaa ihmeessä kommenttiboksiin mielipiteitä, otan niitä enemmän kuin mielelläni vastaan! Pysynkö jatkossakin tummana vai kannattaako blondia kokeilla?!

4 kommenttia

  1. Hmm, mielenkiintoista!! En tiennykää että haikailet blondia takaisin :) On niin pitkä aika kun sulla on ollu vaaleempi tukka, että onneks oli näitä lapsuusajan havaintokuvia :D Mun mielestä sulle sopii tosi hyvin toi nykyinen tumma tukka. Ja sun kasvojen muotoon mun mielestä toi sivuun vedettävä otsis.
    Ehkä ihan vaalee ei saisi mun ääntä, mutta joku vaaleanruskea vois sopia hienosti! Sit vaan ehkä kulmakarvat vois olla kans ehkä vähä vaaleammat, noi tummat sopii tohon tummaan parhaiten mun mielestä (?) :) Mutta eniten tykkäsin kyllä viime aikoina siitä liukuväristä missä oli vaaleat latvat, se oli tosi kiva mutta se ei kyllä juurikasvuongelmaan auta :-P

    Tuli tämmönen syväanalyysi nyt :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun laitoit mielipiteen! :) Joo kyllä mä aina välillä mietin, että antaisin blondin kasvaa esiin, mutta sitten taas mietin sitä, että tykkäisinkö mä siitä luonnollisesta sävystä vai haluisinko senkin värjätä jollain extravaaleella... Joo ja en tiä mitä mä sitten teen kulmakarvojeni kanssa, kun tää sävy ei ainakaan sovi vaalean kanssa :D Ja otsis kyllä kehystää kivasti kasvoja, mutta kun aina välillä ois kiva kokeilla jotain uutta... Elämä on vaikiaa :DD

      Poista
  2. Itse vaihdoin blondista tummaksi monta vuotta sitten. Hiukseni eivät kestäneet ainaista vaalennusta, ne katkeilivat ja olivat huonossa kunnossa. Tummat hiukset ovat minulle helpot vaikka tyvi hyvin nopeasti kasvaakin esiin, en vaihtaisi. Latvoja en ole pariin vuoteen värjännyt, aina vain tyven. Jotenkin olen tottunut siihen että tyvi tulee esiin. Käyn kampaajan penkissä kerran kuukaudessa. Joskus tulee pidettyä pitempikin tauko, esim. 2kk. :)
    Jotenkin en osaa kuvitella sinua blondina kun tietysti aina kuvissasi nähnyt tummat hiuksesi. Joskus pieni repäisy piristää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sullakin on vaalea ollut aiemmin! :) Mäkin värjään useimmiten vaan tyven, niin ei muu tukka rasitu ja usein kampaajana toimii T, joten mun ei tarvi joka kuukausi maksaa tästä palvelusta ;). Ja toi on kyllä totta, että vaalea väri (purkista) rasittaa kyllä hiuksia enemmän, huomaa jo pelkästään raidoista...

      Kiitos kun laitoit mielipiteesi, en itekään osaa kuvitella itseäni blondina, mutta jotenkin se silti kiehtoo :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.